Announcement

Collapse
No announcement yet.

looking for boating kaki in the west. preferbaly near bukit batok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    looking for boating kaki in the west. preferbaly near bukit batok

    anyone? i normally boat at little guilin or the bukit batok nature park. figured it would be more fun to boat with more ppl. moreover, it would also be a good countermeasure in case one of our boats get stuck out there.

    also, does anyone know of any ponds/lakes - in the west - to run nitro boats? considering getting one.

    Cheers,
    John
    Irony = displaying enough parking coupons on your dashboard but getting fined for littering when you throw the stubs on the floor

    #2
    anyone?
    Irony = displaying enough parking coupons on your dashboard but getting fined for littering when you throw the stubs on the floor

    Comment


      #3
      When is ur boating sessions???

      I have boats of different sizes, but all electric.

      Comment


        #4
        Hi the PixelDixel Dundy

        Why not join us in the east,dude?

        At Bedok Reservoir Quary ler

        U can join our boating group wif adrian along.

        He's a real speedster on the electric's ,mate. Don't play2 aite .
        Real impressive

        I'm into gas,nitro and electric. Hmm,time for our group photo taking lah tis weekend soon.

        Take care buddy

        Comment


          #5
          Originally posted by Adrianli View Post
          When is ur boating sessions???

          I have boats of different sizes, but all electric.
          i dont really have fixed boating sessions yet as i currently do not have any kaki. hahaa. so lemme know when u wanna boat around ya. i only have 1 ep boat.
          Irony = displaying enough parking coupons on your dashboard but getting fined for littering when you throw the stubs on the floor

          Comment


            #6
            Originally posted by A.Royz Martin View Post
            Why not join us in the east,dude?

            At Bedok Reservoir Quary ler

            U can join our boating group wif adrian along.

            He's a real speedster on the electric's ,mate. Don't play2 aite .
            Real impressive

            I'm into gas,nitro and electric. Hmm,time for our group photo taking lah tis weekend soon.

            Take care buddy
            cuz i live way in the west mate! hahaa

            but i dont mind poppin by this weekend though. what time would you guys be there on sat / sun?
            Irony = displaying enough parking coupons on your dashboard but getting fined for littering when you throw the stubs on the floor

            Comment


              #7
              Open to public

              Originally posted by pixeldixel View Post
              cuz i live way in the west mate! hahaa

              but i dont mind poppin by this weekend though. what time would you guys be there on sat / sun?
              Likely,we'll be there sat and sun in the evening ard 5-7 pm.
              C u there,dude.

              Comment


                #8
                Hi guys me a newbie in rc boats.care if i can join u guys??

                Comment


                  #9
                  we are playing @ pandan reservoir, mostly every weekends morning

                  Comment

                  Working...
                  X